مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سفرهای نوروزی ظرفیت جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان عمومی این استان پنج درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش صدای منتقد ؛ مرتضی شیروانی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به طرح نوروزی راهداری لرستان، اظهار داشت: این طرح به مدت ۲۳ روز تا ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد و تمام راهداران در آمادگی کامل برای خدمات. رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی از ۱۷ اسفند آغاز شده است، افزود: مسافران می‌توانند به‌صورت اینترنتی و حضوری برای تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، افزود: همچنین با تمهیدات انجام‌گرفته طرح تأمین سوخت و نظارت بر جایگاه‌های عرضهٔ سوخت استان نیز در دست اجرا است.

شیروانی بر تشدید نظارت‌ها بر شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان، مراکز معاینه فنی سنگین و مجتمع‌های خدمات رفاهی تأکید کرد و گفت: گشت‌های این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند.

وی گفت: سال گذشته ۱۱۰ هزار مسافر در طرح نوروزی از پایانه‌های استان جابه‌جا شدند که امسال این ظرفیت پنج درصد افزایش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، خط‌کشی جاده‌ها، نصب نیوجرسی و علائم راهنمایی‌ورانندگی را از جمله اقدامات راهداری برای اجرای طرح نوروزی در استان عنوان کرد.

شیروانی، گفت: سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته برای دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایت مسافران و هم‌وطنان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد