امروز ۱۴اسفندماه که به مناسبت روز تکریم مشتریان در شعب بانک رفاه کارگران به صورت ویژه از مشتریان وفادار ومعزز این بانک تجلیل شد.

به گزارش  صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب استان لرستان، به مناسبت فرا رسیدن 14 اسفند ماه که از سوی بانک رفاه کارگران در هر سال به پاسداست همراهی ومعاضدت دائمی مشتریان وفادار پاسداشت به عنوان روز “تکریم مشتریان” نامگذاری شده است.
شعب استان لرستان با اذین بندی واراستگی ویژه وتکریم مشتریان با گل وشیرینی به استقبال مشتریان سرمایه های بی بدیل بانک رفته واین روز را گرامی داشتند.
در استان لرستان با مدیریت جهادی. یک مدیر توانا، اخلاق مدار و مدبر بنام بهروز بالاوندی وتیم مدیریتی همراه وهمکاران ساعی وپر تلاش استان شاعد موفقیت های خوبی در سطح استان هستیم.
بانک معظم رفاه کارگران در کلکسیون افتخارات بی نظیر خود کسب رتبه برتر مشتری مداری در چندین سال پیاپی، فراهم کردن زمینه و بستر مناسب فناوری اطلاعات به منظور تحقق «نوآوری در بانکداری دیجیتال» و «سرآمد در بانکداری جامع» به عنوان استراتژی های بانک، کسب رتبه دوم سودآوری در شبکه بانکی، رتبه اول بهره وری در گروه بانک ها و موسسه های مالی و رتبه دهم از نظر شاخص فروش در بین 500 شرکت برتر کشور و افزایش بی نظیر سرمایه بانک که بسیاری از شاخص های عملکردی را ارتقا داد، تنها بخش کوچکی از موفقیت های بزرگی است که بانک رفاه در سال گذشته کسب کرده است.

انتهای پیام