مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تخلف چهار مدیر و مسوول این اداره کل در انتخابات ۱۱ اسفند امسال محرز و رای تنزل پست آنها صادر شده است.

به گزارش صدای منتقد ؛رضا عزتی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه به‌دوراز هر گونه بحث‌های سیاسی و گرایش‌هایی که وجود داشته، در آموزش‌وپرورش فعالیت کرده‌ام، اظهار داشت: این روزها برخی‌ها تهمت‌های زیادی علیه دستگاه عظیم آموزش‌وپرورش دارند، علت این امر هم این بوده که خیلی‌ها قصد داشتند که آموزش‌وپرورش به سمت این فضا برود که من اجازه ندادم.

وی با تأکید بر اینکه کسانی دنبال این بودند که این دستگاه عظیم مانند سال‌های گذشته در اختیارشان قرار گیرد، اما ما اجازه ندادیم، افزود: من نمی‌گویم که این دستگاه به‌صورت ۱۰۰ درصدی به این فضا ورود پیدا نکرده، برخی از معاونین ورود پیدا کردند که ما با آنها برخورد قاطع کردیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه از همان روز اول اعلام کردم که هر کسی به بحث‌های انتخاباتی ورود پیدا کند، بر اساس ماده ۷۳ تا ۷۵ در موردشان اعمال خواهیم کرد، گفت: انفصال‌ازخدمت با من نیست، من می‌خواهم اطلاع‌رسانی دقیق کنم، اعلام کردیم که کسانی که دراین‌رابطه ورود پیدا کنند به هیئت تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

عزتی، ادامه داد: این امر نیز صورت گرفت و تحت‌تأثیر جوهای سیاسی قرار نگرفتیم، هفت تا هشت نفر بودند که اسامی آنها را به دادستانی دادیم، این افراد مدیریت داشتند، در حد معاونت مناطق و شهرستان‌ها و حتی مدیر مناطق و شهرستان‌ها بودند که تحویل مراجع قضائی داده شدند.

وی با بیان اینکه همچنین اسامی را به سازمان بازرسی دادیم، ادامه داد: همچنین این اسامی به هیئت تخلفات اداری تحویل داده شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه دادستانی اعلام کرد که این امر در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش‌وپرورش مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: امروز رأی قطعی دررابطه‌با چهار نفر از این افراد صادر شد، بعضی‌ها هم تنزل پست گرفتند.

انتهای پیام

خبرنگار ؛امیر محمود داودی نژاد