استاندار لرستان گفت: استان میزبان تورنمنت بین المللی کشتی جام شهیدان علی پناهی خواهد بود.

به گزارش صدای منتقد ؛فرهاد زیویار در حاشیه جلسه شورای ورزش استان اظهار کرد: در این جلسه بنا شد به اقتضای ظرفیت‌هایی که دستگاه‌های اجرایی دارند بستر مناسبی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد فرهنگی، اجتماعی گفت: برگزاری این مسابقات می‌تواند کمک زیادی در ارتقاء جایگاه و سطح فنی ورزش کشتی در استان داشته باشد و در معرفی ظرفیت‌های مختلف استان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و . . . تاثیر شایانی خواهد داشت.

زیویار افزود: با فراهم شدن بستر مناسب حتی موسسات و شرکت‌های خصوصی که تولیداتی در استان دارند می‌توانند به صورت اسپانسر در این مسابقات حضور پیدا کرده و تولیدات خود را معرفی کنند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در استان ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن ماه جاری به مدت ۳ روز خواهد بود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این مسابقات مقارن با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماه‌های رجب و شعبان برگزار خواهد شد می‌تواند یک نشاط اجتماعی را در استان لرستان به وجود بیاورد.

انتهای پیام