مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: استان همچنان بر قله تبدیل مجوزهای کاغذی است.

به گزارش صدای منتقد؛علی محمدی ۲۳ اسفندماه اظهار کرد: براساس آخرین رتبه‌بندی استان‌های کشور در درگاه ملی مجوزهای کشور، لرستان با تبدیل بیش از ۱۵ هزار مجوز قدیمی و کاغذی در صدر جدول صدور شناسه یکتا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا بیستم اسفندماه بیش از ۱۵ هزار شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های قدیمی و کاغذی از درگاه ملی مجوزها صادر شده است و استان لرستان در صدر پروژه حذف پروانه کسب‌های کاغذی هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان اضافه کرد: در بین شهرستان‌های استان خرم‌آباد با ۴ هزار و ۵۲، کوهدشت با ۲ هزار و ۲۲۵، بروجرد با ۱ هزار و ۶۵۳ و پلدختر با ۱ هزار و ۱۰۷ صدور شناسه یکتا بهترین عملکرد را در این خصوص داشته‌اند.

محمدی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با تلفن همراه خود با ورود فقط سه کد «شماره سریال کارت ملی»، «شناسه/کد مجوز» و «کد پستی محل کسب» در mojavez.ir، به‌صورت رایگان، غیرحضوری و کمتر از دو دقیقه مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی بیان کرد: با هوشمند شدن خدمات دولت، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نام‌شان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir  نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

انتهای پیام