دبیر هیئت اسکواش استان لرستان از اجرای طرح استعدادیابی اسکواش برای دانش آموزان خرم آبادی  در دو بخش پسران و دختران خبر داد.

 به گزارش صدای منتقد ؛مهرداد صالحی  در گفتگو با  خبرنگار صدای منتقد، اظهار کرد: تلاش ما در هیئت اسکواش استان لرستان  این است که بتوانیم با قوت و توان بیشتری با موج توسعه و پیشرفت اسکواش ایران در سطح آسیا همراه شویم و فدراسیون اسکواش پس از کسب موفقیت در آسیا به دنبال شناسایی قهرمانان جوان برای پشتوانه سازی آینده اسکواش ایران در سطح استان‌ها است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و کلیدی برای این منظور انجام یک طرح دانش آموزی برای استعدادیابی دانش آموزان خرم آبادی در رشته اسکواش است به طوری که در این طرح، هدف اول این است که دانش آموزی با این رشته، مقررات و البته جذابیت‌های آن آشنا شوند.

دبیر هیئت اسکواش استان لرستان گفت: پس از این آشنایی، دانش آموزان در خانه تخصصی ومدرن  اسکواش خرم آباداین فرصت را پیدا می‌کنند که راکت اسکواش به دست بگیرند، بازی کنند و از آن لذت ببرند و در همین روند، دختران و پسرانی که از خود استعداد نشان می‌دهند جذب این رشته می‌شوند.

صالحی  بیان داشت: این طرح در چند مدرسه در شهرستان های مخلف استان در حال اجرا است  و پیش بینی می‌کنیم دانش آموزان لرستانی  در این طرح در حداقل هدف تعریف شده با رشته اسکواش آشنا شوند و در آینده به تدریج به سمت این رشته سوق پیدا کنند.

در این دوره مربی جوان و سازنده استان آرین کاویانی که از قهرمانان و ورزشکاران با سابقه این هیات در جهت آموزش و معرفی این رشته زحمات زیادی کشیدند . این دوره با حمایتهای فرشاد علیپور رئیس هیات شهرستان خرم آباد و نظارت منصورداوودی نژاد ريیس هیات استان برگزار شد.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد