خیبر نوین خرم آباد در هفته یازدهم لیگ دسته سوم ایران در ورزشگاه تختی بویین زهرا در یک بازی جنجالی وپر حاشیه در برابر طلاه داران این شهر به تساوی یک بریک دست یافت.

به گزارش  صدای منتقد ؛در این دیدار شاگردان فرزاد بهاری مربی جوان و با آتیه خیبرعلیرغم بازی زیبا اسیر اشتباهات فاحش داوری وفاحشی تماشاگران تیم حریف شد وسه امتیاز شیرین را با یک امتیاز عوض کرد تک گل خیبر نوین را محمد جودکی وارد دروازه حریف کرد.

داور جوان و کم تجربه این دیدار یک پنالتی محرض رابرای خیبرنوین نگرفت  بعدازگل  تساوی  خیبر ‌ داورتمامی خطاهارابه نفع تیم حریف گرفت ودرپایان بازی با تحریک سرمربی حریف  تماشاگران به زمین هجوم آورده وقصد ضرب ووشتم بازیکنان خیبر را داشتند که با وساطت نیروی انتظامی قایله ختم به خیر شد.

براستی چرا این حرکات زشت در شهر  بویین زهرا صورت گرفته است و مسئولین این شهر و هیات و فدراسیون فوتبال چه پاسخی برای افکار عمومی دارند.

انتظار است از حق تیم خیبر نوین که مورد بی حرمتی و کتک کاری قرار گرفته است. دفاع و مسئولین امر نتیجه برخورد خاطیان  را به این رسانه وافکار عمومی ارسال نمایند.

اسامی خیبر نوین خرم آباد امیرحسین سالاروند٬ یاسین هنرمند٬ امیرمحمدکیافر٬ امیرمحمدی حسین جمشیدی محمدعلی قراتکنی٬ احمدسراوندی٬علی جودکی٬ محمدجودکی ٬محمدرضا مهدوی مهدی شکری  سرمربی؛فرزادبهاری  مربیان:علی صدرا،پویاعالیخانی،امین

بیرانوند،مصطفی رازانی،امیرقنبری مربی دروازه بانها؛حاج اردشیرنعمت الهی

سرپرست تیم ؛رضاملک محمدی   پزشک تیم ؛مهدی فرید  تدارکات  خدایارفلاح نژاد٬سیدنورالدین حسینی  مدیر رسانه تیم :ایرج درویشی

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد