مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با ارسال پیامی هفته ی دفاع مقدس را تبریک و گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد؛ متن پیام ارسالی بهروز بالاوندی به شرح ذیل است:

“بسم الله قاصم الجبارین”
دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهرهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلالت حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام اصیل تبلوّر دوباره یافت.
همه ما میدانیم که یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده و زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
بی شک این دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن، منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود. در حالی که دوران دفاع مقدس بعنوان یکی از برجسته‌ترین افتخارات ، در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسلهای بعدی برجای خواهدگذاشت.
اینجانب بر خود وظیفه میدانم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس به خصوص همکاران رزمنده، ایثارگر وآزاده بانک معظم رفاه کارگران را گرامی داشته و از خداوند متعال خواهانیم تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.
بهروز بالاوندی
مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان