لازم بذکر است نمايشگاه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ سه شنبه‌ها تعطيل می‌باشد.

آدرس: خيابان فرشته، خيابان بوسني، بن‌بست پناهي، پلاك ١ ، گالری آوای هنر

هنر کاشیکاری در ایران از قدمت بسیار زیادی برخوردار است، و برخلاف تصور عام، قدمت آن به پیش از اسلام بازمی‌گردد. اوج و شکوفایی این هنر در دوره‌ی صفویه است که شاهکارها و آثار شگفت‌انگیز آن در شهرهایی چون اصفهان (مسجد شاه، مسجد شیخ لطف الله، داخل عمارت عالی قاپو)، شیراز، یزد، مشهد و… توسط برجسته‌ترین هنرمندان کاشیکار خلق و اجرا شده است.
رضا کاظمی از هنر کاشیکاری بیش‌تر برای ساخت تابلو کاشی‌های دکوراتیو بهره برده‌؛ البته با اندکی دخل و تصرف در طرح‌ها و رنگ‌ها، و نیز در انتخاب برش‌هایی از کاشیکاری ایران برای ساخت و اجرای دوباره و متفاوت در ابعاد کوچک و بزرگ، جهت استفاده‌ی تزیینی. در ضمن، او نگاه انتقادی خود را به تخریب آثار کاشیکاری ایران را نیز در بسیاری از تابلوکاشی‌هایش به نمایش گذاشته؛ با ایجاد ترک‌ها و ریختگی‌ها و شکستگی‌ها.
*
رضا کاظمی (شاعر، نویسنده، هنرمند)، متولد ۴ آذر ۱۳۴۹، تهران. تحصیل‌کرده‌ی دو رشته‌ی عمران (دانشگاه گیلان) و طراحی و دکوراسیون داخلی (واحد هنر دانشگاه تهران).
او تا کنون چهار نمایشگاه انفرادی در کانادا و یک نمایشگاه انفرادی دیگر در تهران (اسفند ۱۴۰۱) برگزار کرده است. رضا کاظمی علاوه بر ساخت تابلوکاشی‌های خلاقانه‌ی دکوراتیو، به خوشنویسی، نقاشی، نقاشی‌خط نیز می‌پردازد. آثار او در کشورهای بسیاری همچون آمریکا، آلمان، فرانسه، بلژیک، انگلستان،… عرضه شده، مورد استقبال قرار گرفته، و به فروش رفته است.