به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار “یحیی الهی” آمده است:
پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم همواره ارزش‌های دینی، اسلامی و حجاب بانوان و بنیان و سبک زندگی خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته اند و به دنبال سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده‌ها و جوانان ما هستند.

این در حالی است که به کوری چشم دشمنان، جمهوری اسلامی ایران دارای شیرزنانی غیور و با بصیرت است که قرن هاست از حجاب و عفت خود به عنوان میراثی گران بها و ارزنده‌ترین نماد فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایران اسلامی حفاظت می‌کنند.

هفته جاری که از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان هفته عفاف و حجاب نام گرفته است، یادآور شجاعت و غیرت زنان و مردان پاک باخته مسلمانی است که در جریان کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهر شاد در خون خود غلطیدند تا حجاب زن ایرانی و اسلامی پاینده بماند.

بانوان با کرامت ایرانی با عمل به توصیه های قرآن و بزرگان دین تا پای جان در راستای دفاع از عفاف و حجاب که طبق فرمایش بزرگان دری است به سوی بهشت کوتاهی نکرده و اجازه نداده اند که خدشه‌ای به حیثیت و اصالت زنان وارد شود.

زنانی که در آن دوران برای حفظ آبرو، عزت و حجاب خود گوشه نشین خانه ها شدند، چهل و چند سال بعد همراه دختران و نوه های خود دوشادوش برادران مسلمان شان فریادهای مانده در دل را سر دادند و قیامی کردند که دودمان خاندان استعماری و استبدادی پهلوی را به باد داد.

همه تلاش ما بایستی بر این باشد که با تأسی از روش، منش و سیره ائمه معصومین و در رأس آنها حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر تلاش های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهیم حجاب زن ایرانی دست مایه آنان برای رسیدن به اهداف استعماری شان باشد و در این راه همگام با راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دیدگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” گام برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و یاد خاطره همه شهدایی که همواره در وصیت نامه هایشان به حفظ حجاب تأکید داشته اند، این هفته را که یادآور شجاعت و غیرت زنان و مردان پاک باخته این مرز و بوم است به تمام هم استانی های عزیز، همکاران خدوم و خانواده های آنان تبریک و تهنیت عرض می کنم.