استاندار لرستان از تکمیل و بهره برداری استادیوم ورزشی 15 هزار نفری خرم آباد در سالجاری خبر داد.

به گزارش صدای منتقد؛ فرهاد زیویار  پس از بازدید از پروژه های تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان و استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد، اظهار کرد : ورزشگاه 15 هزار نفری مجموعه دهکده ی المپیک خرم آباد از پروژه هایی بود که عملیات ساخت آن از سال 88 آغاز شده و تا قبل از سفر رئیس جمهور به استان پیشرفت چندانی نداشت.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص پیدا کرد تا روند تکمیل آن از سرگیری شود.

استاندار لرستان  تصریح کرد: خوشبختانه با اعتباری که به این پروژه تزریق شد روند تکمیل آن ظرف یک سال گذشته سرعت قابل توجهی گرفته است.

زیویار بیان  کرد: با این روند امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: البته این پروژه نواقصی نیز دارد که مرتفع خواهند شد اما مانعی برای مسیر تکمیل پروژه نخواهند بود.

استاندار لرستان  یادآورشد: حتی پس از تکمیل پروژه نیز تلاش می کنیم  در کنار استفاده ورزشکاران از مجموعه اگر نقصی باقیمانده باشد آن را مرتفع کنیم.

زیویار همچنین در مورد این مجموعه ورزشی ادامه داد : این پروژه یک طرح کامل است که مجموعه های متعددی را در بر می گیرد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش به پروژه ی تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان اشاره کرد و گفت: این تقاطع علاوه بر مجموعه ی دانشگاهی، مورد استفاده ی بخش عمده ای از شهروندان خواهد بود.

زیویار خاطر نشان کرد: علاوه بر دانشگاه های لرستان، پیام نور، علوم پزشکی و پارک علم و فناوری ضلع شمال شرق شهر خرم آباد نیز می توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این دور برگردان این تقاطع نیز می تواند مورد استفاده ی عموم قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: این پروژه از سال 97 آغاز شد که به دلایل متعددی از جمله سیل 98 راکد مانده بود.

زیویار بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان این پروژه نیز اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال دریافت کرد تا روند ساخت آن تسریع شود.

وی گفت: با روندی که ساخت این پروژه در پیش گرفته است در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار لرستان ابراز کرد: این پروژه مشکلاتی در مباحث فنی دارد که اصلاح خواهند شد.

زیویار تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم عمدتا تکمیل پروژه های نیمه تمام است چرا که در این پروژه ها اعتبارات زیادی هزینه شده و در برخی از آنها پس از گذشت بیش از یک دهه نیمه کاره مانده اند.