تجلیل از فرزندان شهید شاغل در مدیریت شعب بانک رفاه لرستان

در مراسمی با حضور مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان از ده ” همکار فرزند شهید ” شاغل در مدیریت شعب استان تجلیل شد.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، عزیز اله رحمتی منفرد؛ مدیرشعب همراه با داریوش طولابی ؛ معاون مدیریت شعب، غفور حیدری؛ مسئول حراست، علی احمدی، بازرس مدیریت شعب ورضا کزازی مدیر منابع انسانی استان ضمن حضور در شعبه مرکزی خرم آبادبه نمایندگی از سید حشمت اله موسوی،مجید عبدالهی ومحسن دارابی تجلیل کردند.

مدیرمدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان در این مراسم با تأکید بر جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور فرزندان شهدا در این مدیریت شعب یک برکت است و این همکاران همواره در دستیابی به اهداف سازمانی نقشی مؤثر را ایفا نموده‌اند.

رحمتی منفرد تصریح کرد: تکریم و احترام خانواده‌های شهدا زنده نگاه‌داشتن آرمان‌های شهیدانی است که با نثار خون پاک خود، امنیت و آرامش را به کشور تقدیم نمودند.

در ادامه این مراسم، معاونت مدیریت شعب نیز با تقدیر از عملکرد مؤثر فرزندان شهدا در ارتقاء سازمانی این مجموعه، گفت: فرهنگ، ایثار و شهادت یک اصل اساسی در انقلاب اسلامی است و باید تلاش شود وجوه مختلف آن ازجمله احترام به یادگاران و آرمان‌های شهدا، همیشه زنده نگه‌داشته شود.