مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: کسب رتبه دوم توسط بانک در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و رتبه نهم در بین صد شرکت برتر در بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران حاصل تلاش تمامی همکاران است که با بهره‌گیری از تعهد و پشتکار خود در قالب کار گروهی، این موفقیت ارزشمند را رقم زدند.
به گزارش صدای منتقد به نقل از اداره روابط عمومی، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره، معاونان و تعدادی از مدیران امور و روسای اداره‌های ستادی که به مناسبت کسب این موفقیت برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: هدف بانک رفاه تبدیل شدن به بانک اول شبکه بانکی کشور است و ارتقای جایگاه بانک در سال جاری در این رتبه‌بندی نیز حرکت در این مسیر است.
ایشان افزود: این مسیر باید با جدیت و تلاش بیشتر تداوم داشته باشد تا با عنایت پروردگار بتوانیم در آینده نزدیک رتبه نخست رتبه‌بندی مذکور را به دست آوریم.
مدیرعامل به الزامات تبدیل شدن به بانک نخست شبکه بانکی کشور اشاره و “تکریم ارباب‌رجوع” را به عنوان یکی از مهم‌ترین این الزامات برشمرد و گفت: بانک رفاه کارگران هرچه دارد از مردم و مشتریان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است. بر این اساس باید مشتری‌مداری و مشتری‌محوری را به شکل روزافزونی سرلوحه اقدامات قرار دهیم.
ایشان افزود: انحراف در بانک زمانی اتفاق می‌افتد که “تکریم ارباب رجوع و مشتری‌محوری” را فراموش و این مهم را کم‌اهمیت قلمداد کنیم.
دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: بانک رفاه متعلق به بازنشستگان و برگرفته از نام قشر شریف “کارگران” است و همه باید تلاش کنیم تا با ارائه خدمات مناسب به این عزیزان، گره‌ای از مشکلاتشان باز کنیم.
ایشان افزود: اگرچه کسب رتبه‌های مذکور بسیار ارزشمند و ناشی از ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی بانک است اما زمانی به این مساله افتخار می‌کنیم که بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم. بدون شک این مهم با ارائه خدمات مناسب به مشتریان و تکریم ارباب رجوع حاصل خواهد شد.