‍ ‍

پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، آیا انتقاد یک خبرنگار در خرم آباد آنهم درفضای رسانه ی و مجازی چنان باعث تکدر خاطر مدافعان بله قربانگوی برخی مدیران شده که با آتشبار فوروارد اخبار بی کیفیت و تکراری آن مدیر در گروه‌های تلگرام و واتساپی مرحمی بر زخم‌های کهنه مدیران کاغذی و آمار ساز شوند.

وجوب و وجود تیم رسانه ای و هواداران مجازی به منظور تبلیغات و اطلاع رسانی، نیاز سیاسیون، لازمه ی کار سیاسی و البته نیازمند صرف هزینه و بالاتر و مهم تر از همه اینها نظارت و کنترل اوضاع از سوی فرد بالادستی است.

منازعات سیاسی مجازی در لرستان شاید متفاوت از دیگر دیار باشد به گونه ای که بعضاً فعالین مجازی و حتی خبری و تحصیل کردگان و مدعیان دانش و اندیشه اش عاری از سواد رسانه ای و تحصیلی هستند که منجر به گاف زدن می شوند که باز دودش به چشم همگان میرود و شرمساری آن برای فرد بالادستی و اصطلاحاً لیدر و رهبر جریان سیاسی می ماند.

خطا، سهو و اشتباه، طبیعی و جزء لاینفک هر کاری است اگرچه از آنانکه ادعایشان بیشتر است بیشتر انتظار میرود اما اهل علم و دانش و فضل و تواضع و اصالت، نیک می دانند که به محض رؤیت و اثبات اشتباه (گاف ) می بایست  اذعان و اقرار به خطای خویش نموده و کمترین پیامد آن طلب عفو و پوزش است چرا که:

《العذر عند الکرام الناس مقبول.》

اما ناآگاهان و جاهلان با توجیهات غلط و آسمان ریسمان بافتن بر اشتباه خویش اصرار دارند که شوربختانه مصداق عذر بدتر از گناه می شوند.

در تازه ترین مطالب منتشره در این فضای بی در و پیکر مجازی، در پی انتقاد یک خبرنگار جسور لرستانی از عملکرد برخی مدیران استان وبازدید های از جنس فرمایشی و نمایشی ،برخی مجیزگویان، بله قربانگو و نوکران سیاسیون با نام جعلی خبرنگار که از نام مقدس، شریف و با قداست خبرنگاری ،نوکری وفوروارد اخبار سیاسیون منفعت طلب چپ وراست را حرفه شریف خود می دانند و به اصطلاح قدیمی ملیجک دربار این دوستان هستند.

چنان دربرابر مدافعان راستین منافع مردم واستان قد علم می کنند که گویی از منافع به تاراج رفته استان در این سال‌های بی کسی که همیشه در آمارهای منفی صدر نشین بوده وثمره سالها مدیران بی کفایت بر مردم فقر زده و استان فلاکت بار دفاع می کنند.

آری ای کاش این فوروارد های بی رمق خود را صرف دغدغه های توسعه استان در دولت های شعار گرای گذشته می کردید.

و از مدیران ارشد استان و در راُس آن استاندار لرستان عاجزانه خواستاریم دست منتقدین منصف را با گرمی بگیرد و از مجیزگویان بی بوته که در همه دولت ها مدافع دوله بودند تا مدافع مله دوری کند.