استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان دستاوردهای حوزه ی کاری خود در سال گذشته را به اطلاع عموم مردم برسانند.

به گزارش صدای منتقد؛فرهاد زیویار در اولین جلسه ی شورای اداری استان در سال جدید، عنوان کرد: دستاوردهای استان در سالی که گذشته قابل مقایسه با ادوار قبل از خود نبوده و ماحصل همراهی و تلاش تمامی عوامل اجرایی در استان است.

وی به همکاری سایر نهادها به غیر از مجموعه ی اجرایی استان و مجمع نمایندگان در پیشبرد بسیاری از برنامه های استان اشاره کرد و گفت: اگر دستاوردی در این سال حاصل شد نتیجه ی همراهی و همکاری تمامی عوامل اجرایی و نهادهای غیر دولتی می باشد.

استاندار لرستان به تأکید رئیس جمهور مبنی بر امیدبخشی و اعتمادآفرینی به مردم به عنوان یکی از شعارهای مهم دولت سیزدهم در سال جدید اشاره کرد و اظهار کرد: مدیران دستگاه های اقتصادی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی می بایست در اسرع وقت به منظور این امیدآفرینی دستاوردهای خود را به مردم اعلام کنند.

زیویار تولیدات بیش از 6 برابری مرغ در استان،محصولات کشاورزی، کاهش تورم نسبت به زمان مشابه، پیشرفت چند برابری پروژه های عمرانی از جمله راه آهن دورود-خرم آباد را تنها بخش کوچکی از دستاوردهای دولت برشمرد و عنوان کرد: نقش رسانه ها در تبیین و انعکاس این چنین دستاوردهایی برای مردم بسیار مهم و حیاتی است.

وی ضمن استقبال از نقطه نظرات و نقدهای سازنده ی رسانه های دلسوز جامعه در بیان ضعف ها و استفاده از این نقطه نظرها برای رفع مشکلات، تصریح کرد: رسانه ها علاوه بر تبیین عملکرد مثبت، می توانند با نقدهای سازنده راهنمای مسئولان برای عملکرد بهتر باشند.

تخریب و تهمت کار رسانه نما هاست .

استاندار در ادامه به تهمت، افترا و تخریب برخی افراد معدود که در قالب  رسانه نما، سعی در تشویش اذهان عمومی و ترویج حس ناامیدی در جامعه را دارند اشاره کرد و گفت: رسانه واقعی و خبرنگار حرفه ای ، منصف و مسئولیت پذیر است و  تمامی ابعاد قضایا را موشکافانه بررسی می کند و نقاط ضعف و قوت را بیان کندو هر کجا اطلاعات جدیدی بدست آورد در قالب اصلاحیه خبر و یا تحلیل قبلی خود را فاخرتر و منصفانه تر می کند، وی ادامه داد:اما رسانه نما یک جریان یکطرفه می سازد و  با تمسخرو تحقیر و با خشن ترین‌کلمات  و نشر اکاذیب افکار را منحرف میکندو ابدا بدنبال کشف حقیقت نیست ، و از انتشار حقیقت و واقعیت در قالب جوابیه و یا اطلاعات تکمیلی طفره می رود .

🔹زیویار عنوان کرد:  البته ما مسئولین بدهکار مردم هستیم و هیچگاه دین مردم نسبت به ما به صورت کامل ادا نخواهد شد.

وی افزود: ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم و همچنان به این تلاش ادامه خواهیم داد که دینمان را به مردم ادا کنیم.

استاندار در پایان به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ماه پایانی سال گذشته اشاره کرد و ابراز کرد: برگزاری با شکوه انتخابات یکی از اقدامات بزرگ سال گذشته بود که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از آن به جهاد تعبیر فرمودند.

زیویار گفت: علیرغم این که دشمنان داخلی و خارجی ادعا داشتند که مشارکت در انتخابات کمتر از 20 درصد خواهد بود، دیدیم که با حضور پرشور مردم این ادعاها به ناامیدی تبدیل شدند.

اولین شورای اداری سال 1403 با حضور رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت و حضور استانداران و اعضای شورای اداری سراسر کشور به صورت وبینار برگزار شد.

در این شورا برنامه های دولت در سال جدید مطابق با شعار سال تشریح شدند.