حسین رحمتی مالک باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد در دیدار با مدیر کل جدید ورزش وجوانان لرستان گفت: نگاه  «ویژه تری» به دو باشگاه خیبر و پلیمر داشته باشید

به گزارش صدای منتقد ؛ عصر روز شنبه ۴ فروردین ١۴٠٣ وحید والی زاده مرادی مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در یک روز تعطیل میزبان مالک و مسئولین باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد و مسئولین هیات های دو و میدانی، هندبال و بوکس استان بود.

سکاندار جدید ورزش استان بر حمایت ویژه از بخش خصوصی جهت رفع مشکلات ورزش استان تاکید کرد.

والی زاده مرادی در این دیدار با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بر حمایت ویژه از بخش خصوصی جهت رفع مشکلات ورزش استان تاکید کرد.

رحمتی مالک باشگاه پلیمر نیز عنوان کرد: از اداره کل درخواست میکنیم که پس از مسابقات لیگ برتر هندبال مشکل کف پوش سالن مسابقات را برای فصل بعدی حل کند.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه پلیمر در رشته بوکس نیز افزود: سالن بوکس استان  در صورت تکمیل می‌تواند میزبان بسیاری از اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف باشد. باشگاه پلیمر نیز آمادگی دارد که در روند تکمیل این سالن به اداره ورزش و جوانان استان کمک کند.

رحمتی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان خواست نگاه ویژه ای با باشگاه های خیبر خرم آباد و پلیمر خلیج فارس خرم آباد داشته باشد و از اجحاف در حق این دو مجموعه جلوگیری کند.

لازم بذکر است که باشگاه پلیمر در سه رشته بوکس٬هندبال ودومیدانی  فعالیت دارد.