درمانگاه شبانه‌روزی مهردادمجهزترین درمانگاه استان در منطقه محروم ومستعدد دره گرم خرم آباد افتتاح شد.

 به گزارش صدای منتقد ؛عصر یکشنبه ۲۰ اسفند با حضور دکتر سیاوش بیرانوند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مسئولان استان، درمانگاه شبانه‌روزی مهرداد در خرم‌آباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در حاشیه افتتاح این درمانگاه دکتر کبری ولدی بیرانوند موسس و مسئول فنی این درمانگاه به خبرنگاران گفت: این درمانگاه شبانه‌روزی بوده و در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان احداث شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این درمانگاه برای ۵۵ تا ۶۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است، ادامه داد: درمانگاه شبانه‌روزی مهرداد به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه‌های درمانی شهرستان خرم‌آباد خدمات گسترده‌ای را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: طیف گسترده خدمات همواره به همراه کیفیت مطلوب و دسترسی مناسب برای شهروندان جز سیاست‌های کاری درمانگاه بوده است.

ولدی بیرانوند اظهار کردک پزشک عمومی، اورژانس شبانه روزی، داخلی اطفال، زنان و زایمان و نازایی، پوست و مو و زیبایی، چشم پزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، آندوسکوپی، اسپیرو خدمات برای آقایان و خانم‌ها و همچنین پزشکان با تجربه دسترسی به این خدمات را به راحتی و با سرعت و کیفیت بالا میسر ساخته است.

وی گفت: بخش دندانپزشکی این درمانگاه برای اولین بار به صورت شبانه‌روزی در خدمت همشهریان و هم استان‌های عزیز می‌باشد.

انتهای پیام

مدیریت درمانگاه مهرداد تاکید کرد: با تمام قدرت به کارمان ادامه می دهیم وبا هیچ کسی تعارف نداریم واز خداوند شاکر هستیم که فرصت خدمتی که به ما داد خوب به سرانجام برسانیم واین خدمت را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد.

دکتر ولدی بیرانوند با بیان اینکه این درمانگاه درخدمت همه اقشار مردم می باشد ادامه داد: در این درمانگاه برای بیش از ۶۰ نفر در تمام بخشها اشتغالزایی صورت گرفته است.

انتهای پیام

خبرنگار :رضا میرزایی