سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه در نیم فصل اول بهترین خط دفاع و حمله را داشته است، تصریح کرد: تماشاگران هم در حمایت تیم خیبر سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش صدای منتقد ؛رضا مهاجری، سرمربی خیبر خرم‌آباد،در مصاحبه اختصاصی با صدای منتقد گفت : برای شروع رویایی وانتقام شکست دور رفت در برابر پارس جم جنوبی بوشهربا حمایت هواداران پرشور خود اولین بازی دور برگشت را آغاز خواهیم کرد.
وی بیان کرد: خیبر خرم آباد مقابل پارس جنوبی جم بازی سختی را پیش رودارد و تلاش می کند تا با کسب پیروزی روند خوب خود را ادامه دهد.مهاجری اظهارداشت: بازی با پارس جنوبی جم و دیگر مدعیان برای خیبر  تفاوتی ندارد و برای ماندن در صف مدعیان باید با دست پر از این بازی خارج شویم.سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تاکید کرد: هیچ تیمی برای مساوی به میدان نمی‌رود و ما هم برای اینکه مدعی باشیم باید پیروز شویم.وی گفت: چنانچه تیم نتواند در این چنین بازی ها به پیروزی برسد باید فکر قهرمانی را از سر خود بیرون کند.
مهاجری  افزود: خیبر برابر پارس جنوبی بازی را هجومی وهوشمندانه شروع  و بیشتر سعی در کنترل بازی و سپس گشودن دروازه حریف است.سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد یادآورشد: این تیم در مسابقه فردا محروم و مصدوم نداشته و با تمام توان برابر حریف قرار می گیرد.
وی در ارتباط با جذب بازیکن جدید نیز بیان کرد:‌دو بازیکن بسیار خوب وبا کیفیت همچون شهرام سالاری وسینا خادم پور را جذب کردیم وستاری تنها جدا شده ما در نیم فصل دوم است.

وی با بیان اينکه خیبر خرم‌آباد در نیم فصل دوم بهترین خط دفاع و حمله را داشته است، تصریح کرد: تماشاگران هم در حمایت تیم خیبر سنگ تمام گذاشتند.

مهاجری بر لزوم حمایت همه جانبه از اعتبار نام تیم خیبر خرم‌آباد تأکید کرد و گفت: در حوزه زیرساختی شرایط لازم در اختیار مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی خیبر قرار گیرد خرم‌آباد می‌تواند قطب فوتبال ایران باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با تقدیر از زحمات فراز کمالوند، گفت: تمام تلاش مجموعه عوامل تیم خیبر راهیابی به لیگ برتر و شاد کردن دل لرتباران است.

انتهای پیام

خبرنگار ؛امیر محمود داودی نژاد