مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در پی حادثه تروریستی بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش صدای منتقد، بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان  در پی حادثه تروریستی بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در این حادثه پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان پلید اذناب استکبار جهانی از آستین های تروریست های کوردل بیرون آمده و آنانکه تاکنون در میدان های نبرد در مقابل شیرمردان ایران اسلامی عاجز و ناتوان بوده اند با نهایت قساوت تمامی توان خود را در انتقام از ملت ایران به کار گرفته و در اقدامی کور و بزدلانه جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی ایران را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

ایادی صهیونیسم جهانی که در میدان های مختلف ضربات سخت و کوبنده ای را از سردار رشید سپاه اسلام شهید حاجع قاسم سلیمانی و دلاورمردان محور مقاومت دریافت نموده اند، این بار در سالروز شهادت این سرباز پاک باخته وطن و قهرمان مقاومت از لانه های سیاه و تاریک خود بیرون خزیده و انتقام شکست های مهلک و سخت خود را با شهادت جمعی از مردان و زنان بی گناه و زائران مزار سردار دلها گرفتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحناالفداه و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و پیشگاه ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی بویژه بازماندگان شهدا و مردم ولایتمدار کرمان، اعلام می نماییم که ملت ایران به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام روح الله «ره» با این شهادت ها بیدارتر شده و این دست اقدامات کور و وحشیانه کوچکترین تأثیر و ایرادی در اراده های پولادین ملت شریف ایران نخواهد گذاشت و همچنان مانند گذشته در دفاع از مظلومان و مقاومت در برابر مستکبران ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد‌.

 

انتهای پیام