مدیرکل استاندارد لرستان گفت: با دستور استاندار محترم لرستان ، معاونت توسعه و منابع استانداری لرستان مامور بررسی مشکلات حقوقی مدیران کنترل کیفیت استان لرستان گردید.

به گزارش پایگاه خبری ثحلیلی صدای منتقد ،وحید والیزاده مرادی مدیرکل استاندارد لرستان گفت : در پی برگزاری همایش بزرگ مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی خدماتی استان در روز ملی استاندارد و مطرح شدن مشکلات این عزیزان در بحث انعقاد قرارداد با کارفرمایان ، در نامه‌ای از استاندار محترم لرستان درخواست نمودیم تا موضوع توسط ایشان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: استاندارمحترم لرستان به محض دریافت این نامه در دستوری معاونت محترم توسعه و منابع استانداری را مامور نمودند موضوع تا نتیجه‌گیری نهایی مورد پیگیری قرار گیرد.

والی‌زاده مرادی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندارلرستان پیرامون مساله یادشده تصریح کرد: در جلسه‌ی امروز که با ریاست معاونت محترم توسعه و منابع استانداری و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد تاکید شد با توجه به مسئولیت حقوقی و اجرایی سنگین مدیران کنترل کیفیت ، هرچه سریعتر موضوع حقوقی انان می‌بایست برطرف گردد که حل این مساله به صورت جدی در طول ایام آینده در حال پیگیری می‌باشد.