مدیر وکارکنان بانک رفاه کارگران استان لرستان  همگام با ملت سلحشور ایران اسلامی  با حضوردر راهپیمایی شکوهمند ۱۳آبان با امام راحل و آرمان های مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
به گزارش  صدای منتقد به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ، بهروز بالاوندی مدیر شعب استان، علی احمدی معاونت مدیریت شعب ، عبدالرضا کزازی حراست مدیریت شعب و تنی چند از کارکنان بانک در این راهپیمایی که همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی برگزارشد حضور یافتند.
در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردم با هدف محکوم کردن حمله رژیم جعلی وکودک کش اسرائیل به مردم بی دفاع غزه، اظهارات و اقدامات خصمانه مقامات آمریکایی علیه کشورمان حضوری حماسی و پرشور را به نمایش گذاشتند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای تاکید کرد که در ۴۴ سالی که از اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی می گذرد، سیاست‌های خصمانه آمریکا هیچ تغییری نکرده است.

در این بیانیه اعلام شد که آمریکا از هر ابزاری مانند تحریم‌های ظالمانه و غیره برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کند و هر جا منافع آمریکایی ایجاب کند منافع مردم سایر کشورها را نادیده می گیرند.