استاندار لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ظرف ماه های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش صدای منتقد؛ فرهاد زیویار در حاشیه بازدید از  ورزشگاه ۱۵ هراز نفری خرم‌‌آباد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های بزرگ ورزشی و عمرانی که ساخت آن از چند سال پیش شروع و در مقطعی متوقف شد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد است.

وی افزود: بعد از سفر رییس جمهور اعتبار خوبی به این پروژه تزریق شد و کارهای عمرانی آن  از سر گرفته شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: بنا داریم هر دو هفته یکبار از این پروژه بازدید کرده و روند کار را از نزدیک ببینم و به شهروندان گزارش دهیم.

زیویار هدف از بازدید امروز را بررسی راه دسترسی به ورزشگاه از محل کمر بندی برشمرد  و گفت: کار زیر سازی این مسیر پس از بازدید قبلی  از حدود دو هفته گذشته شروع شده و هفته آینده آسفالت آن تمام می‌شود.

وی عنوان کرد: کاشت چمن ورزشگاه هم انجام شده است، اما برای اینکه چمن به ثمر بنشیند حدود دو ماه زمان نیاز دارد که در این مدت مراقبت های لازم باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار لرستان با اشاره به عملیات اجرایی مسیر دوم ورزشگاه که از قسمت شمال شرقی ورزشگاه عبور می‌کند، یادآورشد: عملیات اجرایی این مسیر که یک مسیر ابتکاری است فردا شروع می‌شود.

زیویار تاکیدکرد: انشالله ظرف ماه های آتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: این ورزشگاه یک مجموعه کامل است که پس از یک انتظار ۱۲ ساله برای ورزشکاران حرفه‌ای و مردم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام