فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۰۵ قبضه اسلحه طی۲۴ ساعته گذشته در سطح استان کشف و ضبط شد.

 به گزارش صدای منتقد ؛از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با هنجارشکنان، ۷۹ قبضه سلاح شکاری، ۲۶ قبضه جنگی، ۴۰۱ عدد فشنگ و مقدار ۶۵ کیلو گرم انواع مخدر به همراه یک هزار و ۳۷۳ عدد قرص روانگردان کشف شد.

وی افزود: همچنین ماموران انتظامی استان موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق،۲ مالخر و کشف چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به توقیف هفت دستگاه خودروی سنگین و سبک حامل ۱۶ هزار و ۴۸۳ قلم انواع کالای قاچاق گفت: ارزش کالاهای کشف شده بیش از ۷۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۲۶۰ نفر در این طرح خاطر نشان کرد: ۱۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

توقیف محموله ۳۰ میلیارد ریالی

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، مقادیری لوازم خانگی و مواد خوراکی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است از شهروندان خواست، با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.