منصور داودی نژاد رئیس هیأت اسکواش استان لرستان در برنامه رادیویی  موج ورزش صدای لرستان حضور پیدا کرد .
به گزارش صدای منتقد ؛ صبح امروز چهارشنبه مورخ 23اسفند ماه  ۱۴۰۲ منصور داودی نژاد رئیس هیأت اسکواش استان لرستان در برنامه رادیو لرستان برنامه موج ورزش حضور پیدا کردند .
داودی نژاد در ابتدا ضمن  تقدیر ازمسئولین رادیو لرستان بخاطر دعوت وی در برنامه پر مخاطب موج ورزش به بررسی و عملکرد هیأت اسکواش استان پرداختند .
وی افزود: ارزیابی و بررسی عملکرد هیأت اسکواش استان لرستان طی دو سال گذشته تا کنون رشد قابل قبولی کرده که نتیجه آن حضور خوب ورزشکاران در رقابت های کشوری  در دو بخش آقایان و بانوان را بدنبال داشته است .
داودی نژاد افزود: در اقدامی تحسین برانگیز توسط کادر ورزش دوست رادیو ورزش استان اقدام به تماس تلفنی با رئیس فدراسیون اسکواش کشور از ایشان قول حمایت هر چه بیشتر این فدراسیون از ورزش نو پای اسکواش در لرستان و گرفتن قول میزبانی رده های سنی قهرمانی کشور و کمک های اموزشی این فدراسیون به هیات استان شدند .
در ادامه برنامه اقدام به تماس تلفنی با مربی جوان و اینده دار اقایان استان اقای کاویانی و مربی بانوان خانم سپهوند و شرح برنامه های آینده این هیات شدند .
در پایان اقای داوودی نژاد خواستار حمایت هر چه بیشتر صدا سیما و اصحاب رسانه از ورزش این استان چه در رده قهرمانی و همگانی شدند
همچنین وی ارائه برنامه های کاربردی هیأت اسکواش استان لرستان در سال ۱۴۰۲ را تشرح کردند .
انتهای خبر
خبرنگار :فرشید گله دار