قرارگاه جهادی شهید«سید نور خدا موسوی» ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۸۴۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند لرستانی توزیع کرد‌.

به گزارش صدای منتقد، کبری حافظی،مدیر گروه قرارگاه جهادی شهید «سید نور خدا موسوی» اظهار داشت:۱۲۰ بسته لوازم‌التحریر و کارت هدیه به همت این قرارگاه و رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان توزیع شد.

وی افزود:هر ساله همزمان با فرارسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید،قرارگاه جهادی شهید «سید نور خدا موسوی» به همت خیرین نیک اندیش برای دانش‌آموزان نیازمند که توانایی خرید لوازم‌التحریر ندارند، نسبت به تامین اقلام آموزشی مورد نیاز آنان اقدام می کند.

حافظی گفت:از این تعداد،۵۰ بسته لوازم التحریر و کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به همت سردار «حسین رحیمی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

وی ادامه داد:در راستای ارائه خدمات و امکانات آموزشی دانش آموزان نیازمند این بسته ها شامل (کیف،دفتر،مداد،خودکار، پاک کن،جا مدادی، قمقمه،مداد رنگی و… ) به ارزش ۷۰۰ هزار تومان تهیه شد.

مدیر گروه قرارگاه جهادی شهید«سید نور خدا موسوی»،ضمن تقدیر فراوان از سردار “رحیمی” و همکاران وی بخاطر همراهی با این گروه جهادی و مشارکت در این کار خدا پسندانه،بیان کرد:این بسته‌ها میان دانش آموزان هدف که توسط این گروه‌ جهادی در استان شناسایی‌ شده اند،توزیع می شوند.

حافظی بیان کرد:همکاری های دلسوزانه و متعهدانه سردار سرتیپ پاسدار رحیمی با قرارگاه جهادی شهید زنده «سیدنورخدا موسوی» همواره با تکیه بر اصول اخلاقی و حفظ ارزش های انسانی و اسلامی و داشتن روحیه انقلابی همیشه یاری دهنده این قرارگاه در راستای کمک به محرومان و نیازمندان بوده است.

این بانوی جهادی گفت:حضور فعال و موثر سردار در قرارگاه جهادی شهید «سیدنورخدا» الهام بخش نواندیشی و پویایی فکری در میان نظامیان در انقلاب اسلامی است که مقتدرانه همچون دفاع از سنگرهای انقلاب در زمان جنگ تحمیلی،الان نیز در فکر رفاه و رفع محرومیت فرزندان ایران زمین هستند.

وی با بیان اینکه کمک و خدمت به دانش‌آموزان نیازمند،تحسین برانگیز و خداپسندانه است که گروه جهادی «سیدنورخدا » هر ساله انجام می‌دهد، گفت:این قرارگاه جهادی به همت خیرین و سردار رحیمی”،رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا و همکارانش درجهت رفع محرومیت زدایی،توریع بسته های معیشتی،توزیع وسایل گرمایشی، درمان بیماران نیازمند و آزادی زندانیان پای کار است.

 

خبرنگار /سجادجوانمرد