بیش از ۵۰۰۰ نفر در بروجرد ودیعه مسکن دریافت رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: بیش از ۵۰۰۰ نفر در شهرستان ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

احمد پارسا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰ واحد نیز در شهرستان برای دریافت وام خود مالکی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی معرفی شده‌اند که ۴۹۱ واحد موفق به بستن قرارداد با بانک شدند.

وی تصریح کرد: بروجرد دارای ۲۷۱ هکتار بافت فرسوده و تاریخی بوده که اعطای تسهیلات بافت فرسوده نیز طبق قوانین موجود و تسهیلات ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۹ و ۱۸ درصد پرداخت انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن یک هزار و ۸۷۰ متقاضی به کمیته امداد و بهزیستی تعلق دارند که متأسفانه تأمین اعتبار سهم مالک تاکنون انجام نشده است.

پارسا با اشاره به طرح حمایت از مستأجر، افزود: در طرح حمایت از مستأجران تاکنون ۲۱ هزار ۵۰ نفر در طرح تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند که ۵ هزار و ۳۱ نفر وام دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان بروجرد بیان کرد: پروژه ورزشگاه ولایت با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: همچنین پروژه چهار خطه دهریز به نهاوند با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شدن نیاز دارد.

پارسا ادامه داد: از دیگر پروژه‌های راه و شهرسازی مصلای نماز جمعه بروجرد و اشترینان و پروژه ورزشی پارک مادر بروجرد در حال احداث است که با توجه به کمبود اعتبارات استانی این پروژه‌ها روند کندی را در پیش دارند.