بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان، به همراه مدیران شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی لرستان در اولین روز هفته کاروکارگر در این مراسم شرکت کرد.
به گزارش صدای منتقد،مدیر شعب استان لرستان با تبریک هفته کاروکارگر گفت: بانک رفاه کارگران، به عنوان یک بانک اجتماعی که با سرمایه های ارزشمند جامعه کارگری شکل گرفته و رسالت اصلی و اولیه آن خدمت به این عزیزان است بر خود می بالد که نام و نشان این بخش از جامعه را با خود حمل می کند و بسیار مشعوف است که در هدف گذاری های خود جامعه پرتلاش کارگری، در صدر برنامه هایش قرار دارد.
همزمان با روز جهانی کار و کارگر، مراسم گرامیداشت روز کارگر به میزبانی شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در استان لرستان برگزار شد.
علی جهانی مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: روز کار و کارگر را گرامی می داریم و افتخار می کنیم که خدمتگزار کارگران شربف در کشور هستیم.

وی افزود: روز و هفته کارگر ایام مناسبی برای ارج نهادن به کارگرانی است که باعث پیشرفت و توسعه کشور می شوند ، چرا که کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و تعالی کشور است و کارگران، یکی از ارزشمندترین گروه های جامعه هستند.
جهانی بیان داشت: در دین مبین اسلام، کارگران از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا چرخ عظیم جوامع بشری با دست کارگران می‌چرخد و حیات ملت‌ها، مرهون کار و کارگری است.