مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت : متقاضیان معرفی شده وام های قرض الحسنه ریاست جمهوری به شعب بانک‌ها مراجعه و از فرصت سوزی پیشگیری کنند.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، سعید یادگاری با اشاره به بازدید های به عمل آمده از شعب بانک های سطح استان گفت : علیرغم ارسال پیامک و تماس تلفنی با متقاضیان دریافت وام های ریاست جمهوری شاهد عدم مراجعه تعدادی از متقاضیان معرفی شده هستیم.

وی افزود: آن دسته از متقاضیان معرفی شده دریافت وام های قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی که تاکنون به شعب بانک های سطح استان مراجعه نموده اند در اسرع وقت اقدام نمایند .

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان اینکه مدیریت زمان و تسریع در پرداخت ها توسط شعب بانک های استان مورد انتظار عموم مردم، نهاد ریاست جمهوری و استاندار محترم می باشد اظهار داشت: در مسئولیت عدم مراجعه متقاضیان معرفی شده به بانک ها و از طرفی عدم تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری توسط شعب بانک ها در بازه زمانی اعلامی، بر عهده هرکدام از طرفین می باشد .

سعید یادگاری در پایان عنوان کرد : چنانچه شعبه مربوطه خارج از ضوابط اعلامی، موجبات سرگردانی متقاضیان شوند با متخلفان بانکی در هر سطحی طبق مقررات برخورد و اقدام مقتضی صورت می پذیرد ؛ ضمن اینکه سامانه۱۱۱ آمادگی ثبت شکایات مربوط را داشته و در صورت ضرورت اداره کل بازرسی استانداری لرستان میزبان مراجعات حضوری شاکیان خواهد بود .