به گزارش صدای منتقد؛ باشگاه خیبر خرم آباد پس از تساوی مقابل استقلال به عملکرد تیم داوری این دیدار معترض شد و بیانیه ای را در این خصوص منتشر کرد.
در دقیقه ۳۴ این دیدار برخورد توپ به دست مدافع استقلال که کاملا واضح بود توسط داوران مسابقه پنالتی گرفته نشد که با مشاهده تصاویر تلویزیونی از زوایای مختلف این سوال ایجاد میشود که چرا این صحنه پنالتی گرفته نشده است؟
باشگاه خیبر خرم آباد همواره به جامعه داوران احترام گذاشته و آنها را جزو اقشار زحمتکش فوتبال میداند، اما این پرسش برای مدیران، مربیان، اعضای تیم و هواداران ما ایجاد شده که چرا همیشه در بازیهای بزرگ اتفاقات و اشتباهات داوری علیه تیم خیبر رخ میدهد؟
پرسش دوم اینجا ایجاد میشود که اگر اشتباهات داوری در فصل اول حضور خیبر در لیگ برتر اتفاق نمیافتاد این تیم الان کجای جدول حضور داشت، چون به گواه ادعای کارشناسان داوری در این فصل در بازیهای مختلف «اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه» به ضرر خیبر رخ داده است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد