آزادکاران جوان لرستانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام بینالمللی «واردانیان» ارمنستان موفق به کسب دو نشان طلا و برنز شدند.
به گزارش صدای منتقد؛ آزادکاران جوان لرستانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام بینالمللی «واردانیان» ارمنستان موفق به کسب دو نشان طلا شدند.
در پنج وزن نخست این رقابتها که در شهر ایروان در حال برگزاری است «محمدمهدی ممیوند» در وزن ۷۴ کیلوگرم با ضربهفنی حریفی از مولداوی صاحب نشان طلا و «سجاد پیردایه» در ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد.
در سایر وزنها «ابراهیم الهی» در ۷۰ کیلوگرم و «عرشیا حدادی» در ۵۷ کیلوگرم نیز به ترتیب طلا و برنز گرفتند.
همچنین «ابوالفضل بخشوده» در وزن ۶۱ کیلوگرم پنجم شد و «اهورا خاطری» در وزن ۶۱ کیلوگرم و «آریوبرزن محمدی» در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز از دور رقابتها کنار رفتند.
«ابراهیم الهی» دیگر طلایی کشورمان در روز نخست در دیدار مرحلهٔ نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد حریف قزاقستانی گذشت.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد