با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) لرستان، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد
به گزارش پایگاه خبربی وتحلیلی صدای منتقد به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) لرستان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
صبح امروز چهارشنبه ۲۶دی ماه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتتی است قدرت اله ولدی مدیر کل مدیریت عملکرد, بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان به همراه ولی آذری معاونت این دفتر در دولت کریمه کاروکرامت سیزدهم با رصد دقیق ادارات ومدیران به بهترین شکل ممکن پیگیری مطالبات مردمی هستند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در سراسر کشورواستان می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 8, 1404قدردانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد بانک در خصوص اعطای تسهیلات اشتغالزایی
اجتماعیتیر 8, 1404سرپرست جدید روابطعمومی و امور بینالملل استانداری لرستان منصوب شد
اجتماعیتیر 4, 1404نه دوربین، نه بودجه؛ فقط ایمان و اراده در روایت ۱۲ روزه رسانه های لرستان در نبرد با دشمن صهیونیستی
اجتماعیتیر 2, 1404کمبود دارو در لرستان نداریم