سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در شرایط کنونی هیچ گونه کمبود دارویی و تجهیزات بهداشتی درمانی در استان وجود ندارد.
به گزارش صدای منتقد ؛جلال الدین امیری یکم تیرماه، با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و تجاوز رژیم صهیونیستی بیان کرد: با پیشبینیهایی که از قبل انجام داده بودیم دارو و تجهیزات ضروری به میزان قابل توجهی خریداری و ذخیره سازی شده بود و از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
وی در خصوص خدمات درمانی در استان، اظهار کرد: هم اکنون ۱۷ بیمارستان دولتی و ۱۱ بیمارستان خصوصی با حضور پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی خدمات خود را طبق روال قبل ارائه میدهند.
سرپرست دانشگاه تصریح کرد: اعمال جراحی و خدمات درمانی مانند روال مرسوم خود در بیمارستانها برای بیماران ارائه میشوند.
امیری همچنین در مورد خدمات سطح اول سلامت اضافه کرد: ۸۰۰ واحد بهداشتی از جمله مراکز جامع سلامت و پایگاههای شهری و روستایی و خانههای بهداشت خدمات سطح اول را ارائه میدهند.
وی به همدلی و هماهنگی بخشهای بهداشت و درمان استان در ارائه خدمات سلامت اشاره کرد و گفت: با همراهی بخش بهداشت و درمان حتی در برخی مراکز که تاکنون با یک پزشک خدمات ارائه میشد، هم اکنون بیش از یک پزشک حضور دارند.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد