استاندار لرستان در دیدار با مالک و مدیر عامل باشگاه خیبر برتکمیل ورزشگاه لر آرناوحمایت سخت افزاری از خیبر تاکید کرد.
به گزارش صدای منتقد ؛ مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر در نشستی ویژه با سید سعید شاهرخی استاندار لرستان پیرامون وضعیت زیر ساختهای ورزشی باشگاه خیبر دیدار و گفت و گو کرد.
در این نشست که احسان ناصر مدیرعامل باشگاه نیز حضور داشت در خصوص مسائل مختلف از جمله وضعیت ورزشگاه لر آرنا (شهدای لرستان) و روند ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
عبدی در این دیدار ابراز امیدواری کرد همه گونه تلاش برای باشگاه فرهنگی- ورزشی خیبر خرم آباد و زیر ساختهای ورزشی این مجموعه انجام بدهد.
استاندار لرستان نیز ابراز امیدواری کرد که باشگاه خیبر با حمایتهای مالک باشگاه خیبر زمینه ساز شور و هیجان اجتماعی در استان لرستان شود.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد