به گزارش صدای منتقد؛وحید والیزاده مرادی در گفتوگو با صدای منتقد به میزبانی ورزشگاه تختی خرمآباد در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به استانداردهای لازم برای میزبانی این تیم در لیگ برتر، اداره کل ورزش و جوانان استان، ۵۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه کرده است.
وی افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات ملی و ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای تجهیز این ورزشگاه اختصاص یافته است.
مدیرکل ورزش لرستان با اشاره به واگذاری ورزشگاه شهدای لرستان به باشگاه خیبر خرمآباد بیان کرد: این واگذاری طبق ماده ۲۷ صورت گرفته و بناست باشگاه خیبر طی سه سال، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز این ورزشگاه هزینه کند.
وی گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث راه دسترسی به این ورزشگاه در نظر گرفته شده که در هفته تربیت بدنی به طول چهار کیلومتر نیز کلنگ زنی و توسط سازمان همیاری و شهرداریها ساخته میشود.
والیزاده مرادی با بیان اینکه همچنین جانمایی پارکینگ مجموعه طبق استانداردهای لیگ برتر ایجاد نشده که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود، یادآور شد: با توجه به قوانین سازمان لیگ برتر فوتبال، مجوز استفاده از پارکینگ داخل مجموعه ورزشگاهها برای مسابقات لیگ برتر داده نمیشود.
وی افزود: ساخت یک پارکینگ خارج از مجموعه ورزشگاه همزمان با کلنگزنی جاده دسترسی به ورزشگاه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد