دکترعلی دولتشاهی فعال وخیر اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و خبرنگاری تبریک گفت.
به گزارش صدای منتقد ؛۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگاردلیر وشجاع لرستانی خبرگزاری ایرنا در مزار شریف افغانستان می باشد که در تقویم کشورمان این روز را به نام «روز خبرنگار» نامگذاری کرده اند؛ روزی که به تنهایی بیانگر ارزش کار و تلاش فعالان حرفه خبرنگاری و همه دست اندر کاران رسانه ای است
امروز که جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مصافی نابرابر با استکبار جهانی به عنوان کشوری آزاده و مستقل، الگوی آزادگان جهان محسوب میشود، واژگان و کلامِ خبرنگاران و روایتگرانِ زینبی میتواند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان برساند و بر لوح تاریخ ثبت و ضبط کند.
اینجانب بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ اقتصاد، صنعت وورزش کشور این روز بزرگ را به جامعه بزرگ رسانه وبه خبرنگاران واقعی وپرتلاش که با قلم شیوا ومطالبه گری از مدیران ناکار آمد همواره در توسعه به معنای واقعی چشم بینا، زبان گویا وگوش شنوای جامعه هستید صمیمانه تبریک وشاد باش می گوییم.
دکتر علی دولتشاهی ۱۷مرداد
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد