شامگاه شنبه ۴ فروردین ١۴٠٣ مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد و وحید والی زاده مرادی مدیرکل تازه منصوب شده ورزش و جوانان لرستان از ورزشگاه ١۵ هزار نفری خرم آباد بازدید کردند.
به گزارش صدای منتقد ؛ مالک خیبر در این بازدید از والیزاده مرادی خواست که به شکل ویژه پیگیر مسئله ورزشگاه ١۵ هزار نفری شود تا در صورت صعود خیبر به لیگ برتر مجبور نشود که بازی های خانگی خیبر را خارج از استان برگزار کندو تیم فوتبال خیبر خرم آباد در حال حاضر با اقتدار صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران است.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرمآباد با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد برای افتتاح در ایستگاه پایانی قرار دارد و امید ورزشکاران لرستانی به وعدههای دولت سیزدهم پررنگ شده است.
تکمیل ورزشگاه ١۵ هزار نفری یکی از مطالبات اصلی مردم مرکز لرستان است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد