استاندار لرستان روز جمعه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» به منظور گفتگو با مردم و رفع مسایل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را برای پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه برنامه سامد با بیان اینکه بیشتر درخواستها در حوزه خود اشتغالی است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز مردم فارغ از درخواست اشتغال در دستگاههای دولتی، با توجه به خلاقیتها و تواناییهای خود در حوزه اشتغالزایی تقاضاهایی برای رفع موانع و مشکلات داشتند تا بتوانند در این مسیر سرمایهگذاری کنند.
وی افزود: مطالبات و مشکلات برخی از تماس گیرندگان در حوزه زیرساختها از جمله راههای شهری و روستایی، مبلمان شهری و ساخت و سازهای غیر مجاز، آنتندهی صدا و سیما، مسکن ملی و برخی از واحدهای صنعتی بود که پس از گفتگو دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات از طریق دستگاههای مربوطه صادر شد.
سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راه اندازی شده است.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راهبردی برای خدمترسانی بهتر به شهروندان و پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و با حذف بسیاری از فرآیندهای طولانی و زمانبر اداری علاوه بر حل مشکلات مردم، میزان رضایتمندی بالایی نیز در جامعه داشته است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیآبان 24, 1404تجلی نوعدوستی در لرستان؛ کمک یک میلیاردی بانک رفاه برای آزادی زندانیان معسر
اجتماعیآبان 21, 1404شاهرخی: خدمات شهری لرستان شایسته مردم نیست / باید به نوسازی شهری شتاب داد
اجتماعیآبان 21, 1404مدیریت شعب بانک ملی لرستان در جمع سه استان برتر کشور قرار گرفت
اجتماعیآبان 21, 1404تعامل سازنده بانک رفاه و فرمانداری کوهدشت در مسیر توسعه اقتصادی و آموزشی