استاندار لرستان روز جمعه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» به منظور گفتگو با مردم و رفع مسایل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را برای پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در حاشیه برنامه سامد با بیان اینکه بیشتر درخواستها در حوزه خود اشتغالی است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز مردم فارغ از درخواست اشتغال در دستگاههای دولتی، با توجه به خلاقیتها و تواناییهای خود در حوزه اشتغالزایی تقاضاهایی برای رفع موانع و مشکلات داشتند تا بتوانند در این مسیر سرمایهگذاری کنند.
وی افزود: مطالبات و مشکلات برخی از تماس گیرندگان در حوزه زیرساختها از جمله راههای شهری و روستایی، مبلمان شهری و ساخت و سازهای غیر مجاز، آنتندهی صدا و سیما، مسکن ملی و برخی از واحدهای صنعتی بود که پس از گفتگو دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات از طریق دستگاههای مربوطه صادر شد.
سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راه اندازی شده است.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راهبردی برای خدمترسانی بهتر به شهروندان و پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و با حذف بسیاری از فرآیندهای طولانی و زمانبر اداری علاوه بر حل مشکلات مردم، میزان رضایتمندی بالایی نیز در جامعه داشته است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد