با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) لرستان، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد
به گزارش پایگاه خبربی وتحلیلی صدای منتقد؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) لرستان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
صبح امروز چهارشنبه ۱۶اسفندماه ماه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتتی است سعید یادگاری مدیر کل مدیریت عملکرد, بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان به همراه ولی آذری معاونت این دفتر در دولت کریمه کاروکرامت سیزدهم با رصد دقیق ادارات ومدیران به بهترین شکل ممکن پیگیری مطالبات مردمی هستند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در سراسر کشورواستان می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
سیاستخرداد 26, 1404بیانیه رسمی مجمع مطالبهگران لرستان: حمایت کامل از نیروهای مسلح و وعده پیروزی قطعی جمهوری اسلامی ایران
اجتماعیخرداد 26, 1404دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیرکل آموزش فنی و حرفهای استان در راستای تقویت همکاریهای دوجانبه
اجتماعیخرداد 25, 1404هیچگونه آسیبی به زیرساختهای برق لرستان وارد نشده است
اجتماعیخرداد 25, 1404فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد: اعلام برنامه تشییع شهدای والامقام مقام دهه ولایت لرستان