با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) لرستان، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان پاسخگوی برخط مطالبات مردمی شد
به گزارش پایگاه خبربی وتحلیلی صدای منتقد؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان،بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با حضور در قرارگاه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) لرستان، پاسخگوی تماس های جمعی از شهروندان شد.
صبح امروز چهارشنبه ۱۶اسفندماه ماه در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) استان حاضر شد و به برخی از تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
در جریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور ایشان بصورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
گفتتی است سعید یادگاری مدیر کل مدیریت عملکرد, بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان به همراه ولی آذری معاونت این دفتر در دولت کریمه کاروکرامت سیزدهم با رصد دقیق ادارات ومدیران به بهترین شکل ممکن پیگیری مطالبات مردمی هستند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در سراسر کشورواستان می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیآبان 24, 1404تجلی نوعدوستی در لرستان؛ کمک یک میلیاردی بانک رفاه برای آزادی زندانیان معسر
اجتماعیآبان 21, 1404شاهرخی: خدمات شهری لرستان شایسته مردم نیست / باید به نوسازی شهری شتاب داد
اجتماعیآبان 21, 1404مدیریت شعب بانک ملی لرستان در جمع سه استان برتر کشور قرار گرفت
اجتماعیآبان 21, 1404تعامل سازنده بانک رفاه و فرمانداری کوهدشت در مسیر توسعه اقتصادی و آموزشی