مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: تاکنون مناظره کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، دورود و ازنا و کوهدشت ضبط شده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد؛علیرضا شیروی در سخنانی، اظهار داشت: تاکنون مناظره حوزه‌های انتخابیه سلسله و دلفان، الیگودرز، دورود و ازنا و کوهدشت ضبط شده است.

وی افزود: در خرم‌آباد هم باتوجه‌به استقبال زیاد و تعداد بالای ۲۰ نفر نامزدهای انتخاباتی به دو گروه تقسیم شده که بر اساس قرعه‌کشی انجام و ضبط شده است.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، گفت: در ایام هفت روز مجاز تبلیغات انتخابات در هر روز مناظره یک حوزه انتخابیه از شبکه لرستان پخش خواهد شد.

شیروی، گفت: امروز شش نامزد از حوزه‌های انتخابیه کوهدشت و رومشکان برنامه‌ها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم ضبط کردند.

وی افزود: مناظره‌ها به دنبال ابتکار رسانه ملی در راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و فرصت تبلیغاتی برابر بین نامزدهای این دوره از انتخابات شکل گرفت.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، بیان داشت: مناظره‌ها در سه بخش اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ضبط می‌شود.

شیروی، افزود: هرکدام از نامزدها با حضور ناظران در سه مرحله پنج‌دقیقه‌ای دقیقه‌ای به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهند.

وی گفت: در لرستان هفت کانال تلویزیونی برای هفت حوزه انتخابیه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، افزود: مناظره‌ها از سوم اسفند تا نهم اسفند زمان قانونی تبلیغات انتخابات به‌صورت روزانه از شبکه‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه پخش خواهد شد.

انتهای پیام

خبرنگار؛امیر محمود داودی نژاد