گواهی سپرده مدت دار ، ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران با نرخ سود علی الحساب بانکی ۳۰ درصد سالانه ( پرداخت سود ماهانه ) با هدف تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ روز کاری تا پایان روز 18 بهمن ماه در تمامی شعب این بانک عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقدhttp://عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد در شعب بانک رفاه کارگران ؛ در راستای دستور العمل بانک مرکزی این بانک اقدام به انتشار این گواهی سپرده برای تامین سرمایه در گردش طرح‌هایی با بازدهی بالا کرده است و در پایان دوره مشارکت، سود قطعی نیز علاوه بر سود علی‌الحساب ۳۰ درصدی به خریداران این گواهی سپرده در شعب این بانک پرداخت می شود.

گفتنی است تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به غیر از صندوق های سرمایه گذاری مجاز به خرید این گواهی سپرده خواهند بود؛  پرداخت سود علی‌الحساب این اوراق به صورت ماهانه  و بازخرید قبل از سر رسید آن در شعب بانک با نرخ سود 12درصد سالانه  از تاریخ فروش محاسبه خواهد شد.

گواهی سپرده بصورت الكترونيكی بوده و برگه سپرده به مشتری تحويل نخواهد گرديد لذا اطلاع حفظ و نگهداری رسيد صادره گواهی سپرده ضروری است.

لازم به ذکر است امکان استفاده این گواهی به عنوان وثیقه جهت دریافت تسهیلات بانکی برای دارندگان آن  و همچنین مشارکت مردمی در تامین مالی طرح‌های تولیدی کشور  از ویژگی های خاص این سری از  گواهی های  سپرده(خاص) بانک رفاه کارگران است.