مسابقه ورزشی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن درباشگاه اختصاصی پیام مخابرات ( باشگاه میراسماعیلی ) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد؛ به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت روز زن با همکاری اداره رفاه ، شورای ورزش ، روابط عمومی و اموربانوان در ر رشته های آمادگی جسمانی، طناب کشی و دارت درباشگاه اختصاصی پیام مخابرات ( باشگاه میراسماعیلی ) برگزار شد.
مسابقات در رشته آمادگی جسمانی در دو رده سنی برگزار شد که مریم جعفری و مهتاب پیری در دو رده سنی موفق به کسب مقام اول شدند.
در رشته دارت فرزانه افروزه مقام اول را کسب نمود. در رشته طنابکشی هم فاطمه بخشعلی نژاد، الهام رحیمی، لیدا ملکی، زهرا آزادی، آرزو شهبازی ، سیده زهرا موسوی، مریم زیتی و مریم آزادی چگنی مقام اول تیمی را کسب کردند.
مریم جعفری سرپرست برگزاری مسابقات با همکاری فاطمه قیاسوندی و منظر ربیعی داوران هیأت آمادگی جسمانی استان لرستان برگزار شد.
این مسابقات با استقبال گسترده بانوان همکار برگزار شد که اهدا حکم و مدال در مراسم تجلیل از بانوان شاغل مخابرات منطقه لرستان برگزار خواهد شد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد