وزیر آموزش و پروش، از پیگیری برای واریز پاداش پایان خمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده مشکلات را به زودی حل کنند.
رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم کاشت نهال در دبیرستان ماندگار البرز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد:
خواهش میکنم شما هم مثل بنده دائما واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش را مطالبه کنید. طبیعتا من در کنار بازنشستههای خودم هستم و بارها از رئیس سازمان برنامه بودجه تحقق این امر را خواستم. مشکلاتی دارند که قابل درک است و قول دادند به زودی این مساله را حل کنند.
وی همچنین درباره رتبهبندی معلمان اعلام کرد که فاز اول رتبهبندی در آخرین مراحل خود بوده و تمامی اعتراضات بررسی شده است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد