استاندار لرستان با صدور پیامی کسب مدال توسط سه ورزشکار ارزشمند لرستانی دراولین روز بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، در پیام تبریک دکتر فرهاد زیویار آمده است؛ کسب دومدال طلای امیر حسین علی پور در پرتاب وزنه وسعید حسین پوردر کانوپارا ونشان نقره زینب مرادی رشنو در پرتاب نیزه بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین شروع طوفانی ومایه افتخار و مسرت برای کسب مدال های ارزشمند ورزشکاران شایسته لرستان در روزهای آتی با افتخار آفرینی وطنین سرود وپرچم پر افتخار ایران اسلامی در این مسابقات برای مردم قدرشناس لرستان سرافراز شد.
در ادامه این پیام آمده است:طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی ۲٠۲۲در هانژو چین افتخار دیگری برای ورزش استان لرستان و کشور عزیزمان رقم زد.
زیویار خطاب به قهرمانان ورزشی افتخارآفرین گفت: کسب این موفقیت غرور آفرین که علیرغم وجود محدودیت جسمی بدست آمده را به شما و خانواده گرانقدرتان و همچنین مربیان و جامعه ورزشی لرستان تبریک عرض کرده و امیدوارم در میادین دیگر نیز موفق و پیروز باشید.
فرهاد زیویار
استاندار لرستان
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد