سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیجفارس خرمآباد هدف این را کسب مقام اول یا دوم در لیگ برتر عنوان کرد.
عزتالله قنبری در گفتوگو با روابط عمومی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرمآباد، با اشاره به بازی نخست این تیم در لیگ برتر با فراز بام خائیز دهدشت، تصریح کرد: تیم ما با جذب چندین ملیپوش و بازیکن جوان شرایط خوبی دارد و به دنبال این هستیم که لیگ را باقدرت آغاز کنیم.
وی ادامه داد: هرچند بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند اما در مجموع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتهایم و کادرفنی شرایط را به خوبی مهیا کرده است.
قنبری هدف پلیمر خلیج فارس خرمآباد را کسب عنوان اول یا دوم لیگ برتر عنوان کرد و افزود: بهدنبال این هستیم که جواز حضور در جام باشگاههای آسیا را کسب کنیم.
وی با اشاره به پیشینه درخشان هندبال لرستان، تصریح کرد: در دهههای ۶۰ و ۷۰ هندبالیستهای استان ما سهم بزرگی در تیم ملی داشتند و حرف اول هندبال کشور را لرستانیها میزدند و قصد داریم با وجود اسپانسر، بازهم به آن جایگاه برگردیم.
سرپرست تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرمآباد خاطرنشان کرد: با اینکه نبود حامی مالی باعث شد که نتوانیم در سالها و دهههای گذشته تیمداری کنیم اما هندبالیستهای لرستانی همواره عضو بهترین تیمهای لیگ برتر، لژیونر و ملیپوش بودهاند.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد