مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ نفر معادل 

۶۰ درصد مردم لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
به گزارش صدای منتقد،محسن اسدبیگی در گردهمایی مدیران بیمه سلامت منطقه چهار کشور اظهار کرد: این همایش با هدف بررسی مشکلات بیمه سلامت و هدف گذاری برای آینده با حضور مدیران کل استانهای خوزستان، ایلام و لرستان در خرمآباد برگزار شد.
وی ادامه داد: بررسی موضوع پزشک خانواده و بیماران صعب العلاج از مهمترین محورهای این گردهمایی بود.

اسدبیگی گفت: یکی از محورهای این گردهمایی توجه جدی به بیماران خاص بوده که سال گذشته ۱۷ هزار نفر از بیماران صعب العلاج نشان دار شدند.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: همچنین علاوه بر هزینههای بیماران صعبالعلاج ۱۳ میلیارد تومان به آنها نیز کمک شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ نفر معادل ۶۰ درصد مردم لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در قبال ارائه خدمات به بیماران از طرف بیمه سلامت حدود ۷۴۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.
اسدبیگی تصریح کرد: توجه جدی بیماران خاص و صعبالعلاج، پرداخت هزینههای ناباروری، بیمه شدن افراد فاقد بیمه و الکترونیکی شدن نسخ پزشکی از مهمترین اقدامات دولت در یکسال گذشته برای بهرهمندی بیشتر مردم از خدمات بهداشتی و درمانی بوده است.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد