مدیر کل ورزش وجوانان لرستان جزئیات تمرین اعتراضی ورزشکاران ووشوی لرستان را تشریح کرد.
به گزارس صدای منتقد، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در خصوص سالن ووشو استان وبرخی شو ونمایش های مصنوعی برای تخریب ورزش استان گفت:
هیئت ووشوی لرستان شش ماه است که اجاره بها و انشعابات آب و برق سالن خود را علی رغم تذکرهای متعدد پرداخت نکرده است و به همین دلیل با این هیئت فسخ قرارداد کرده ایم.
سالن هیئت ووشوی لرستان هم اکنون به هیئت ووشوی خرم آباد واگذار شده است.
دبیر هیئت ووشوی این استان در یک اقدام غیرقانونی پس از این اقدام اموال خانه هیئت ووشو را به صورت شبانه خارج می کند.
انتقال وسایل شخصی و تخلیه سالن هیئت ووشوی این استان باید با حضور ناظر حقوقی اداره کل ورزش و جوانان انجام شود، عنوان کرد: برخی از اقلام این هئیت جزو اموال دولتی است.
تخریب سالن هیئت ووشوی لرستان توسط برخی از اعضای این هیئت صورت گرفته و صورتجلسه این اقدام توسط نیروی انتظامی تنظیم و به مراجع قضایی ارسال می شود.
تمرین اعتراضی ورزشکاران ملی پوش ووشوی لرستان فرار رو به جلو است و هیئت ووشوی این استان هم اکنون هیچ گونه مشکلی برای سالن تمرینی ندارد.
این هیئت بدون مجوز اموال سالن را تغییر کاربری داده و به مکان نامعلومی انتقال داده اند
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد