دومین دوره از رقابتهای سنگنوردی کشور در ماده بولدرینگ به میزبانی خرم آباد برگزار شد.
به گزارش صدای منتقد؛ دومین دوره مسابقات سنگنوردی کشوری در ماده بولدرینگ با عنوان جام افلاک با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و شرکت بیش از ۷۰ نفر سنگنورد از استانهای مختلف کشورمان در بخش آقایان، روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت در خانه سنگنوردی استان واقع در مجموعه شهید سبزی پرور خرم آباد آغاز و روز جمعه ۲۹اردیبهشت ماه با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در پایان این مسابقات به ترتیب رادین فروغیان و حامد حیدری هر دو از تهران قهرمان و نایبقهرمان شدند و فرزین قاجاریه از مرکزی سوم شد.
این مسابقات با شرکت ۵٠ صخره نورد از ۸ استان برای گرامیداشت زحمات پیشکسوتان صعودهای ورزشی لرستان (فرهاد سعیدی، مجتبی موحدیان و داریوش ابدالیان) برگزار شد.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد