استاندار لرستان گفت: سیل دو روز گذشته استان خوشبختانه خسارت آنچنانی و تلفات جانی نداشت.
به گزارش صدای منتقد،فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز فروردین ماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب لرستان، اظهار کرد: بارندگی در چند روز اخیر بسیار خوب بود به گونهای در هر شهرستان استان کمتر از ۳۰۰ میلیمتر بارندگی نداشتیم.
وی ادامه داد: میزان بارش در هشت شهرستان استان بیش از ۴۰۰ میلیمتر بوده و این نشان از شرایط خوب دارد.
استاندار لرستان اضافه کرد: در برخی از موارد میزان بارش در بلندمت نیز شرایط افزایشی را نشان میدهد.
زیویار بیان کرد: سیل دو روز گذشته خوشبختانه خسارت آنچنانی نداشت و تلفات جانی نداشتیم.
وی با بیان اینکه در مدیریت سیل اخیر همراهی و همکاری مردم و عشایر و دامداران قابل ستایش بود، افزود: هنر این بود که همراهی، همدلی و بهرهگیری همافزایانه بین دستگاههای اجرایی استان ایجاد شد.
استاندار لرستان ادامه داد: تغییر الگوی کشت کاری تحولگرانه در استان ایجاد کرده و هماکنون میزان تولید دانههای روغنی در لرستان به چهار برابر رسیده است.
زیویار گفت: متولی الگوی کشت تنها جهاد کشاورزی لرستان نیست بلکه همه مسئول هستیم.
نویسنده خبر:::

- سردبیر
اخبار پیشنهادی این نویسنده::
اجتماعیتیر 2, 1405شهرداران توجه ویژهای به مدیریت پسماند و نخالههای ساختمانی داشته باشند
اجتماعیتیر 2, 1405پورعلی: دانشگاهها با ارائه راهکارهای کاربردی، نقش مؤثرتری در حکمرانی ایفا کنند
اجتماعیخرداد 28, 1405پس از افزایش مطالبات مردمی؛ دستور استاندار برای رهاسازی آب سد ایوشان صادر شد
اخبار مهمخرداد 28, 1405یوسف خنجری؛ بازوی اجرایی توانمند برای موفقیت تیمهای ورزشی دانشگاه آزاد خرمآباد